hétfő, január 03, 2011

Új év, de mi az, ami új lesz benne?

Sok kérdés kavarog bennem, amire jó lenne választ kapni. Új év, új dolgok, célok, lehetőségek. Azt mondják... Na, hát én úgy vagyok ezzel, hogy elég minden napnak a maga baja. Mert ahogy visszanézek az elmúlt évre, hát nem így terveztem az elején, ahogy a végére kisikeredett. Nem akarok szánakozni felettébb sokat, mert amit kellett megbántam, ami fájt, azt megszenvedtem, ami jó volt, annak örültem. Most örülök, hogy vége. Nem lépnék egy percet sem vissza. Annyiszor eszembe jutott, hogy hála az idő múlásáért, mert közelebb visz az örökkévalósághoz.

Legyen akkor pár gondolat, amit útravalónak kaptam így az újévbe lépésnél:

- "... megáldalak, és áldás leszel." 1. Mózes 12:2

- "Csak légy igen bátor és erős, őrizd meg, és tartsd meg azt a törvényt, amelyet Mózes, az én szolgám parancsolt neked. Ne térj el tőle se jobbra, se balra, hogy boldogulj mindenütt, amerre csak jársz." Józsué 1: 7

- "Hiszen most közelebb van hozzánk az üdvösség, mint amikor hívőkké lettünk." Róma 13:11

1 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

új év, új blogkülső? :)
Áldott Új Évet, kedves Adina!