kedd, november 15, 2011

Ködbe veszett minden út

Ködbe veszett minden út,

Semmit sem látok már.

Arcod sem látom, Uram!

Hogy menjek így tovább?


Hangodat úgy figyelem,

De nincs, csak néma csend.

Szívem is kiált Hozzád.

Uram, mégsem felelsz?


Úgy várok Rád, én Istenem!

Kezedben van az életem.

Bízom benned, még ha nem is felelsz.

Bölcs Isten vagy, a ködből kivezetsz.


Nem változol, tudom jól.

Igédben megbízhatok:

„Ha összeomlik minden,

Tudd, hogy veled vagyok!”


Úgy várok Rád, én Istenem!

Kezedben van az életem.

Bízom benned, még ha nem is felelsz.

Bölcs Isten vagy, a ködből kivezetsz.


Meglátlak majd, ha nálad ott leszek,
Szótlanul állok, mindent megértek.


Nézd, várok Rád, én Istenem!

Kezedben van az életem.

Bízom benned, még ha nem is felelsz.

Bölcs Isten vagy, (bölcs Isten vagy).

Bölcs Isten vagy, a mennybe Te vezetsz.

Nincsenek megjegyzések: