kedd, augusztus 30, 2011

A nyárról dióhéjban

Lassan, de biztosan vége a nyárnak, bár az időjárás nem ezt mutatja. Hamarosan évkezdés, már várom is.
Mozgalmas nyarat tudhatok a hátam mögött, és sok-sok megtapasztalást, amiért nagyon hálás vagyok.
- Július közepén voltunk a nővéremmel, sógorommal és az unokahúgommal Székelyföldön egy körúton. Hálás vagyok az együttlétért, nagyon szeretem őket!!! Lehetőség volt barátokkal és ismerősökkel is találkozni.
- Augusztus elején 10 napot a gyergyói táborban voltam, a váradi és a zilahi ifi táborozott együtt. Ez egy ajándék volt Istentől. Úgy volt, hogy Ausztriába leszek TCM kurzuson, egész évben erre készültem, s aztán mégsem tudtam menni, mert én lettem volna az egyetlen diák erre a kurzusra. Felkérezkedtem várólistára a gyergyói táborba, s hát, lett hely nekem is. Elmentem. Összetörve, az Úr jelenlétére, vigaszára vágyva, erősödésre a lelkemnek. Sokkal többet kaptam, mint, amire vágytam. Az Úr önmagát adta, szeretettel fordult felém, és ezt sokféleképpen mutatta meg: az ige által, énekek által, beszélgetések által, a túrázás alatt, új barátokat adott. Voltak kérdéseim, amikre választ kaptam, és voltak kérdések, amikre hiszem, hogy ezután ad választ. Megerősödtem abban is, hogy nincs semmi és senki, ami vagy aki miatt feladjam, vagy leadjak az elveimből. Túlságosan rövid és értékes ez az élet, hogy elfecséreljem, és magamra fordítsam. Annyi embernek van szüksége Istenre, és én eszköz akarok lenni abban, hogy Isten megérintse őket.
- Gyergyó után Paksra mentem a nővéremékhez egy hétre. Itt volt a szülinapom is, nagyon szép, békés és boldog nap volt. Anna sokat fejlődött, és öröm volt látni, ahogy megért és megtesz dolgokat. A legszebb, ahogy a nevemet mondja: Anina. Azzal a kellemes baba hangjával. A tesómmal és a sógorral való jó beszélgetésekért is hálás vagyok.
- Alig értem haza Paksról, és másnap reggel utaztam tovább Gyergyóba egy hétvégére. Sátoros evangélizáció volt a városban, énekelni mentünk egy csoport. Azt hiszem, hogy sokkal többet kaptam, mint amit adni tudtam. Hálás vagyok az Úrnak, hogy megengedte, hogy belelássak abba a munkába, amit Ő végez Gyergyóban. Nem látványos, de a szellemi harcok sosem voltak azok, és az a tűz és vágy, ahogy Novák Zsolt várja és hiszi az áttörést, ébredést, azt Isten nem hagyja figyelmen kívül. Hiszem, hogy cselekszik már most, és hamarosan látni is fogjuk, amit Ő tesz abban a városban. Csatlakozzunk hozzájuk imában, kiáltsunk Istenhez!
- Holnaptól újra Váradon leszek. Hétfőn már kezdődik az ovi. Várom a gyerkőcöket. Biztos, sokat nőttek a nyáron.
- Október 1-től új albérletbe költözöm. Hiszem, hogy ez is a javamra lesz.
Nos, nagy vonalakban ennyit írhatok a nyaramról...

3 megjegyzés:

Szilvia írta...

orulok, hogy nyaradnak picinyke kis resze lehetunk...jo volt egyutt!meg gyere!

Renáta baba írta...

Szia.Miért vetted le a Betlehem ovis képekből a régieket?Csak egy évre visszamenőleg van fenn...

Adina írta...

Szia. Olyan sok volt az új kép, hogy a régebbieket törölnöm kellett, mert az ingyenes picasa webtároló korlátozott tárhellyel rendelkezik. Csak így tudtam az új képeket felrakni. mentsd le azokat a képeket, amelyre szükséged van, mert a későbbiekben is törölni fogok, mert most is tele a tárhely :)
Köszönöm a megértésed!
Szép délutánt! :)