hétfő, december 15, 2008

Ha már a szavak nem beszélnek...

9 évvel ezelőtt ilyentájban kaptam egy barátnőmtől egy színes lapokból kézzel készített kicsi füzetecskét, azzal a megjegyzéssel, hogy a téli vakáció alatt írjam tele versekkel. Minden nap írogattam bele... egyik szót a másik után... na, nem mondhatom, hogy olyan sikeresek lettek, mert az még az úgynevezett "hátulgombolós" időszakból való, de legalább írtam. Mostanában bentreked minden gondolat, szó. Azt hiszem, hogy most egy színes füzetecske sem tudna versírásra késztetni.

Más vizek! Teszek fel egy képet, aki tudja kiket ábrázol a kép, az írja meg... s beszélünk még róla...

5 megjegyzés:

Gretta írta...

Hát az oroszlán az Aslan, de hogy a lánynak mi a neve? Talán Kate, nem vagyok biztos benn.

Adina írta...

eddig ok... tovább... :) megéri elolvasni mind a 7 kötetet...

Gretta írta...

Az első rész felét olvastam el meg a másodikat. Nem tetszett annyira aaz első.

Adina írta...

Hát olvasd cska tovább az elsőt is, mert a lényeg a felén túl van... :)

Adona írta...

nagyon tetszik a film, saccoltam, hogy ez lesz, de csak most sikerült megnéznem. mind a 7 kötetet elolvastam, azt hiszem, többször is :)
Aslan és Lucy...