szombat, október 29, 2011

Állampolgárság

A héten megkaptam a 3-ik állampolgárságomat. Hivatalosan is magyar állampolgár lettem.
És a másik kettő? Nem is tudom, hogy melyik volt előbb? A román, amit születéssel nyertem, vagy a mennyei? A mennyei az újjászületéssel nyertem, de ha arra gondolok, hogy Isten már jóval hamarabb tudta, hogy a menny honpolgára leszek, még mielőtt meg sem születtem... de végül is nem lényeges.
Kettőt úgy is elveszítek, halálom pillanatában, de van egy, amit SOHA.
ÖRÖK ÉRVÉNYŰ!

Efézus 2:19:
Ezért tehát nem vagytok többé idegenek és jövevények, hanem polgártársai a szenteknek és háza népe Istennek.

Filippi 3:20:
Nekünk pedig a mennyben van polgárjogunk, ahonnan az Úr Jézus Krisztust is várjuk üdvözítőül, aki az ő dicsőséges testéhez hasonlóvá változtatja a mi gyarló testünket, azzal az erővel, amellyel maga alá vethet mindeneket.

Nincsenek megjegyzések: