szombat, október 08, 2011

Ma ez van...

Uram, megéri neked az, hogy én vagyok?
"Csak ő tudja, milyen úton járok. Ha megvizsgál, kiderül, hogy arany vagyok.Szorosan járok a nyomában, az ő útján maradok, nem térek le róla. Ajkának parancsából nem engedek, keblembe zártam szája mondásait. Mert ő ugyanaz marad. Ki változtathatná meg? Véghezviszi, amit lelke kíván. Bizony, beteljesíti, amit kiszabott rám. Ilyesfélét gyakran szokott tenni." Jób 23:10-14
" Ezt mondja az ÚR: Hagyd abba a hangos sírást, ne könnyezzenek szemeid! Mert meglesz szenvedésed jutalma - így szól az ÚR -... Reménykedhetsz a jövőben - így szól az ÚR -..." Jer.31:16-17

2 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

hát hogyne!

Monika írta...

Olyan hálás vagyok,hogy újból rátaláltam a blogoldaladra!!!!!!
Köszönöm ezt a csodás zenét, a szöveget,az igéket!!!!!