szerda, március 10, 2010

Mátyást műtik hamarosan...

A mai nap folyamán Mátyás édesanyja szólt, hogy ABIV-es vérre lenne szükség Mátyásnak. És hála legyen az Úrnak, hogy lett elegendő véradó.

Hamarosan, Március 15-én, műtik Mátyást Bécsben! Szeretnélek arra hívni benneteket, hogy fogjunk össze és álljunk azon a napon együtt az Úr elé imában és böjtben! Már tudok olyan személyt, aki csatlakozik. Nem kell velem senki tudassa, de aki teheti, az vállalja ezt, és továbbíthatjátok mások felé is ezt a kérést!

3 évvel ezelőtt egy hasonló kérés járta be az országot Joó Erika műtéte kapcsán. Akkor az Úr meghallgatta az imákat, és csodát tett, meggyógyította őt. Nekem ez egy megerősítés, hogy merjünk kérni nagy dolgokat az Úrtól. 

Kérjük együtt, egységben az Úrtól Mátyás gyógyulásást, a műtét sikerét, és azt, hogy a lábát lehessen megmenteni!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Koszonom a tudositast, mar tovabb is kuldtem. IMADKOZUNK!!! Johanna.

Anna Isten oltalmában írta...

Én is csatlakozom,és már ma is ezt tettem.Isten kezében van a kis Mátyás.És csak Ő tudja mi a terve felőle.Mi felvisszük őt lélekben a Móriára és kérjük,rendelje ki a legmegfelelőbb orvost és a mütéthez szükséges dolgokat,s legfőképpen hogy Isten neve megdicsőüljön.

Adina írta...

ÁMEN!!!!!!!!!!!!!!!!