péntek, július 23, 2010

Mátyás kérésére...

...kiteszek egy történetet ide, amit Mátyástól kaptam, és megkért, hogy tegyem ki a bloggra, hogy ti is olvassátok... Feltették a járógipszet a lábára, és örömmel újságolta, hogy már lépcsőzött is vele. Hála az Úrnak érte!

Egy kislány bement a szobájába és a szekrénykéje
mélyéről
előhúzott egy lekváros üveget. Kiöntötte a padlóra az üvegben lévő
érméket
és gondosan számolni kezdte. Háromszor is megszámolta, mert a
végösszegnek
nagyon pontosnak kellett lennie. Nem hibázhatott.

Ezután óvatosan visszatöltötte a pénzérméket az üvegbe,
rázárta a tetejét, és kisurrant a hátsó ajtón.

A hat háztömbnyire lévő patikába ment, amelynek ajtaja
fölött a& amp; nbsp;nagy vörös Indián Törzsfőnök képe volt látható.

Türelmesen várt a patikusra, hogy szentelne rá egy kis
figyelmet, de a patikus éppen nagyon el volt foglalva.

Tess - így hívták a kislányt - megcsoszogtatta a lábát a
padlón. Semmi.

Megköszörülte a torkát úgy, hogy a legkellemetlenebb
hangot
adja, amit csak lehet. Ez sem volt sikeres. Végül kivett egy érmét az
üvegből és megkocogtatta a pult üvegét. Ez használt!

- És te mit szeretnél? - kérdezte a patikus érezhetően
bosszús hangon. - Éppen a testvéremmel beszélek Chicagóból, akit már ezer
éve nem láttam - tette hozzá a patikus, mint aki választ sem vár a
kérdésére.

- Én pedig az én testvéremről szeretnék beszélni veled -
mondta Tess a patikuséhoz hasonlóan bosszús hangon. - Az öcsém nagyon
beteg
és egy csodát szeretnék venni neki.

- Tessék? - fordult hozzá a patikus.

- A neve Andrew és valami csúnya dolog nő a fejében, és az
& nbsp;Apukám azt mondta, hogy csak egy csoda mentheti meg őt. Hát tessék
mondani,
mennyibe kerül egy csoda?

- Kislányom, mi nem árulunk csodákat.. Sajnos nem tudok
neked segíteni - felelte a patikus, kissé megenyhült tónusban.

- Figyelj, nekem van pénzem, meg tudom fizetni. Ha nem
lenne
elég, kipótolom. Csak mondd meg mibe kerül.

A patikus testvére, akivel eddig beszélgetett, jólöltözött
férfi volt.Lehajolt a kislányhoz és megkérdezte:

- Mondd csak, miféle csodára van az öcsikédnek szüksége?

- Azt nem tudom - válaszolt Tess könnyes szemmel - csak
azt
tudom, hogy nagyon beteg és Anyu azt mondta, hogy valami operációra volna
szüksége De Apu nem tudja megfizetni, ezért szeretném odaadni az én
pénzemet.

- Mennyi pénzed van? - kérdezte a chicago-i férfi.

- Egy dollár és tizenegy cent - felelte Tess alig
hallhatóan
- Ez az összes, ami van, de tudok többet is szerezni, ha kell.

- Nahát, milyen csodálatos& ;nbs p; ;véletlen! - mosolygott a
férfi -
Egy dollár és tizenegy cent - éppen az a pontos összeg, ami egy kisfiú
csodájának az ára.

Egyik kezébe tette a pénzt, a másikkal kézen fogta a
kislányt:

- Vezess engem haza hozzátok, szeretném látni az öcsédet
és
találkozni a szüleiddel. Lássuk, hátha van nálam egy olyan csoda, amit te
szeretnél.

A jólöltözött férfi Dr. Carlton Armstrong volt,
sebészorvos,
aki az idegsebészetre specializálódott. Ingyen elvégezt e az operációt, és
nem telt bele sok idő, amire Andrew ismét otthon volt, épen, egészségesen.

Anya és Apa boldogan beszéltek arról az
esemény-láncolatró l,
ami idáig vezetett.

- Ez a műtét egy igazi csoda volt - suttogta Anya - vajon
mennyibe került volna?

Tess mosolygott. Ő pontosan tudta, mennyibe került a
csoda:
egy dollárba és tizenegy centbe, no és egy gyermek töretlen hitébe.

Egy csoda nem a természet törvényeitől függ, hanem
magasabb
&a mp;a mp;nb sp;törvények működésétől.

Tudom, hogy továbbadod a labdát! Itt van, dobd hát oda
valakinek, aki jelent valamit a számodra!A labda egy kör, illetve gömb, se
eleje, se vége

Együtt tart bennünket mint a Barátok Körét. De a
legnagyobb
kincs számodra látni és érezni azt a barátságot, amiben te részesítesz
engem
. Ma én dobtam feléd a barátság-labdát. Most rajtad a sor: passzold tovább
valakinek, aki a barátod.

Ahogy megkapod ezt a levelet, azonnal küldd to vább
legalább
10 személynek, beleértve azt is, aki neked küldte.

Szia!!!

Csak annak küldöm, aki megérdemli!A legerősebb kívánság !

Amikor a Jóisten kinyitott egy ablakot, meglátott engem és
megkérdezett:

Gyermekem, mi a legnagyobb kívánságod a mai napra?

Én azt válaszoltam: Uram, arra kérlek, vigyázz arra, aki
olvassa ezt az üzenetet, és a családjára és barátaira is, mert
megérdemlik,
és nagyon szeretem Őket. Isten szeretete olyan, mint az óceán: a kezde tét
láthatod, de a végét nem. Ez a levél aznap fejti ki hatását, amikor
megkapod.

Egyeseknek badarságnak tünhet, de az, aki nekem küldte,
lassan átérezte az üzenetét. Nézzük meg közösen, hogy működik-e.

ANGYALOK IGENIS LÉTEZNEK, de, mivel nem mindig van
szárnyuk,
nem ismerjük fel Őket.
Ezeket a szárny nélküli angyalokat BARÁTOKNAK nevezzük,
AMILYEN TE IS VAGY SZÁMOMRA.

Nincsenek megjegyzések: