vasárnap, március 20, 2011

A kicsi Húsvéti Bárány

...ez a címe az új mesémnek, amit pár perce fejeztem be. A Harmatcseppek húsvéti számában jelenik meg. Nem szoktam és most sem akarom előre megmutatni, ezért sem tettem még ki a MESÉS BLOGomra.
De megígérem, hogy húsvét előtt kiteszem. Annyit a meséről csak, hogy eddig még nem fordult elő velem, hogy könnyek között írjam a mesét. Annyira benne van mindaz, amit Isten mostanában munkál bennem, remélem, hogy nem csak a gyerekeknek, hanem a felnőtteknek is lesz tanulság belőle. Ha valaki mégis szeretné hamarabb olvasni, annak e-mailben elküldöm, csak kérek majd e-mail cimet. Kommentben lehet bátran hagyni e-mail cimet, mert nem teszem ki nyilvánosságra.
És egy kérésem van még, a gyerekeknek nem kell elolvasni, majd csak a Harmatcseppekből.

1 megjegyzés:

Gretta írta...

én kérem m nekem nem jár a harmatcseppek.......