szombat, szeptember 19, 2009

Minden kezdet nehéz...

...én ezt eddig is tudtam, de most újra szembesültem vele. Kicsi apróságaim pedig most kezdik tapasztalni. Olyan sok a sírás, de hiszem, hogy hamarosan megszokják az ovit. Reggel sírnak, mert hiányzik az anyukájuk, délben sírnak, mert nem akarnak aludni. Nem kis dolog elszakadni a jól megszokott környezettől, de leginkább a szeretett személyektől. Lassan pótanya leszek, és én nagyon élvezem, amikor sikerül egy sírót lecsendesíteni. Matyikám, mikor sírdogált az anyukája után, és elmagyaráztam neki, hogy mikor felkel már itt is lesz az anyukája, és addig én vigyázom rá, megnyugodott. Harmadik nap, mikor az anyukáját akarta, és a szokásost elmondtam neki, rámmutatott, ezzel kérdezve, hogy akkor én maradok és vigyázok rá? Ekkor abbahagyta a sírást és mosolygott rám. Olyan drágák! Teszek néhány képet is róluk meg a termünkről, hogy lássátok hol töltöm az életem nagy részét!
















ablakpárkány


Márk

Krisztina


Loreen


Damarisz

Petra


Tami


Matyi és a Vou-vou


Annamária

Noémi

3 megjegyzés:

Siko Margit írta...

Nagyon edesek es szep az ovoda is ,ugyes aki elrendeszte ,kivanok sok aldast,turelmet es hogy szeretni tudjad oket.

Gretta írta...

Nagyon érdekes, mindenkinek valami más kell az alváshoz!! Szép lettm legjobban az ajtódísz tetzik, nagyon ötletes..csak így tovább..!!!!!!!!

Névtelen írta...

Egyik gyerek szebb mint a masik, mindegyikben van valami amitol kulonleges es ami megerint! Ez Isten titka!!!
Ugy alszannak mint a baranyok! Most nem sir senki...meg Damaris se:)
Olyan kreativok vagytok, csodalom h minden kis egyszeru dologbol olyasmit elohoztok amire en keptelen lennek.. hat erre vagytok ti:)
Aranyosak vagytok, es nagyon jo ez az oldal!