vasárnap, augusztus 23, 2009

Mennyei otthonod

„Elmegyek helyet készíteni a számotokra.” (János 14:2)

Felejtsd el azokat a dolgokat, amiket a filmekben láttál, mint például a ködben úszó partok és az alvilágban kísérteties kelta zenére lebegő test nélküli szellemek! A mennyország más! 

1) Otthon, amely kifejezetten neked épült. Aggódsz amiatt, hogy hová mész, ha meghalsz, vagy hogy hová mentek szeretteid? Ne tedd! Jézus azt mondta: „Ne nyugtalankodjék a ti szívetek! Bízzatok Istenben, és bízzatok énbennem! Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így volna, megmondtam volna nektek. Elmegyek, hogy helyet készítsek a számotokra. És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott legyetek ti is” (János 14:13 NIV). 

2) Egy város, amit szeretni fogsz! „Én, János, láttam a szent várost, az új Jeruzsálemet” (Jelenések 21:2 KJV). A területe pontosan 1400 négyzetmérföld. A kiterjedése akkora, mintha Londontól Szentpétervárig és Glasgow-tól Gibraltárig tartana. Anglia területének negyvenszerese, Franciaországénak tízszerese, és nagyobb, mint India. És ez csak a földszint, mert épp olyan magas, mint amilyen széles; 600.000 emeletes - több mint elég helyet biztosít milliárdnyi jövő-menő ember számára. Mert jönni-menni fognak. A kapuk sohasem lesznek zárva. Miért is csuknák be őket? Isten ellenségei száműzve lesznek, és csak ez a tökéletes hely marad tökéletessé lett emberekkel. 

3) Krisztussal lehetsz – azzal a személlyel, akit a legjobban szeretsz! Pál, akinek abban a kiváltságban volt része, hogy ellátogathatott a mennybe, ezt írta: „Vágyódom elköltözni és Krisztussal lenni, mert ez sokkal jobb mindennél” (Filippi 1:23). Tehát ne rendezkedj be túlságosan itt a földön!

Nincsenek megjegyzések: