szerda, július 15, 2009

Édes semmittevés

Vakáció van, én is lazítok egy kicsit. Akik ismertek, tudjátok, hogy nem birok tétlenül ülni, mindig kell valami aktivitás legyen az életemben, különben úgy érzem, hogy nem is élek. Most mégis belesüppedtem az édes semmittevésbe. NA, azért nem épp igy van. Azzal kezdtem a semmittevést, hogy a szekrényekből kipakoltam, és a ruháim úgy állnak benne, mint a katonák a seregben. El sem hiszitek, milyen szép látvány. Aztán, nagynéném a kórházban van, és az uncsim mellette van. Tegnap is és ma is eljött hozzánk ebédelni és pihenni egy kicsit. Úgy gondoltam, akkor ma készitem én az ebédet. Nagyon-nagyon szeretek sütni, főzni. A mai menü: rántott csírkemáj (én a májat nem szeretem, de elkészíteni igen) és sültkrumpli és hozzá egy kis fincsi fokhagymakrém. Gyors és laktató.
Na, lássuk csak mi a következő dolog, amit tehetek... azt hiszem egyik nap a konyhát, másik nap a fürdőt nagytakarítom.
És az este esti kiruccanást is tettünk a városba Hajnival (barátnőm, az ifiből), fagyiztunk és női traccspartit tartottunk. Kell az ilyen is. :) Ugye?
Közben még olvasok is és készülgetek az augusztusi kurzusra, ami ismét Ausztriában lesz. Már alíg várom. Egyszer voltam ott, de megszerettem, de jó, hogy még lesz alkalmam oda vissza-vissza menni!
Mindenkinek szép napot kívánok, és ha az időtök engedi, merüljetek el az édes semmittevésbe, közbe ne feledjétek, hogy szeressétek az Urat nagyon! Ezt most magamnak mondom először, és aztán nektek is.

2 megjegyzés:

Fóris Gyöngyi írta...

draga Adina, ez tevekeny pihenes a javabol, de ez igy van jol, hidd el. Az Ur viselje gondodat mikozben pihensz is

Unknown írta...

Semmit tenni én is szeretek, de ahogy leírtad, elég sokat tettél te. Nálam a semmitevés nem foglalja magába a takarítást, meg rendrakást, meg főzést (az evést azt igen)...