szombat, március 21, 2009

Hamarosan...-már csak 9 nap...

Hamarosan elutazom 2 hétre Ausztriába, tanulni...

Addig még sok-sok dolgom van itthon, és olyan nehezen haladok. Próbálok eleget aludni is, ami nálam nagy szó. :) Amíg készültem, készülök erre a tanfolyamra, és tanulmányozom az igét, és olvasom a könyveket Isten megértet dolgokat velem, amit talán eddig is tudtam, de valahogy nem mélyült el bennem. Tanítványság...erre készülök. Tulajdonképpen, ha összehasonlítom a most tanultakat azzal, ahogy megtérésem után engem tanítványoztak, hát azt tudom mondani csak, hogy... Istennek különös gondja volt rám, mert... Nekem az az út nagyon hosszú volt, megtérésem után 8 év kellett ahhoz, hogy megértsem, mit jelent újjászületett emberként megélni a hívő életet, mit jelent tanítványnak lenni. Azóta az Úr annyi mindent tanított nekem, annyit tűrt nekem, és annyiszor megbocsátott nekem. 

Most, hogy megértettem dolgokat, szeretnék változtatni azon, amin tudok... Szükségem van  bölcsességre, és az imákra is. Köszönöm, hogy ebben is számíthatok rátok!

Igyekszem azalatt a 2 hét alatt is kitenni a MAI IGÉ-t, remélem, hogy lesz rá lehetőségem. :)

5 megjegyzés:

Kriszta írta...

de aztán gyere vissza:P
és kérlek a MAI IGÉ-t mindenképp rakd ki:)

Budai Evódia írta...

kívánom, hogy minden kincset begyűjts a tarisznyádba, amit Isten előkészített NEKED! jó utat és áldott társaságot!

Névtelen írta...

Az Atya áldása kísérjen ottléted minden pillanatában!

Pussz

Madárka :)

iri írta...

Legyen az Ur aldasa minden lepteden.Koszonom

Adina írta...

Jövök, Kriszta, jövök!!! :) És kirakom a MAI IGÉ-t, cska legyen napi hozzáférésem a nethez...

Köszönöm, Evódia, és remélem, hogy lesz majd olyan kurzus is, amin mindketten ottleszünk... :)

Köszönöm, Madárka! veled is legyen az Úr! Legyen olyan számodra az Ő jelenléte, mint a lélegzetvétel: természetes és létfontosságú!!! :)

Köszönöm, Iri! Áldást és erőt kívánok én is!