hétfő, március 30, 2009

Megérkeztem...

Pár perce érkeztünk meg. Bekapcsoltam a gépet, hogy lássam van-e internet kapcsolat, és lám...VAN...
Annyira szép itt minden. Azt hiszem, hogy tetszeni fog. A levegő friss, és éles is egy kicsit, de úgy gondolom, hogy jót tesz majd nekem. Otthon épp most zajlik a baba-mama kör...imádkoztam és imádkozom értetek, kedves szolgatársaim. Enikő és Ibolya, majd várom a beszámolót róla.
Nos, most derült ki, hogy egyedül leszek egy szobában. Részben jó is, meg nem is...de biztos ez is hasznomra lesz.

Akkor következzen néhány kép, amit épp most készítek a házikónk teraszáról.

Az udvar a teraszról

Az udvar

Konyhácskánk, a női házban...

Szobám

3 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

próbálkozom:)

Budai Evódia írta...

ok...megy.. tehát örülök, hogy ott vagy, én meg itt. leszünk még mi ketten egy helyen!:D
áldást a tanulmányaidra, sok szép madáréneket!:)

Anna Isten oltalmában írta...

Elragadó az a hely ahol vagy...Az Úr áldása legyen rajtad és a tanulmányaidon.
Ha valahol szép festményt látsz,csendélet,vagy táj...vedd lencsevégre és ha lehet küldd el nekem.De az is jó,ha egy.egy szép hegyet,virágot vagy akár tavat lefényképezel.Érdekel !Örülök,hogy igy mi is közbe-közbe bepillantunk és látunk a te szemeddel és fényképezőgápeddel.