kedd, május 05, 2009

Hosszú élet ígérete

„Halála által… meg tudja szabadítani azokat, akik a haláltól való félelem miatt egész életükben rabok voltak.” (Zsidók 2:14-15 NIV)

Ha valamelyik szülőd meghalt, amikor még fiatal voltál, talán azzal a kimondatlan félelemmel élsz együtt, hogy te sem fogsz tovább élni, mint ő. A Biblia beszél erről: „Csak halála által tudta megtörni… a halál hatalmát… [és] megszabadítani azokat, akik a halálfélelem rabszolgáiként élték életüket” (Zsidók 2:14-15 NLT). Figyeld meg: 

1) amikor földi munkád véget ér, Isten megjutalmaz egy mennyei otthonnal. Képzeld el álmaid otthonát, és tedd hozzá ezeket a szavakat: „sokkal jobb” (Filippi 1:23). És ki a tervezője, építője és lakberendezője ennek az otthonnak? Jézus: „Elmegyek helyet készíteni a számotokra” (János 14:2). 

2) Ha nem engedelmeskedsz Istennek, azzal megrövidítheted az életedet; ha tiszteled Őt, azzal meghosszabbíthatod. Ezékiás király a bizonyság erre. Amikor betegséggel küszködött, és a halállal nézett szembe, így kiáltott Istenhez: „Ó, Uram, ne feledkezz meg arról, hogy én híven és tiszta szívvel éltem előtted, és azt tettem, amit jónak látsz!” (2Királyok 20:3). Isten így felelt: „Meghallgattam imádságodat, láttam, hogy könnyeztél. Én meggyógyítalak… Megtoldom napjaidat még tizenöt évvel” (2Királyok 20:5-6). Azt kérdezed „Isten ma is tud gyógyítani?” Feltétlenül! Jakab azt írja: „Beteg-e valaki közöttetek? Hívassa magához a gyülekezet véneit, hogy imádkozzanak érte, és kenjék meg olajjal az Úr nevében. És a hitből fakadó imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr felsegíti őt” (Jakab 5:14-15). 

3) Ha aggódsz a halál miatt, állj Isten Igéjére! „Megelégítem hosszú élettel, gyönyörködhet szabadításomban” (Zsoltárok 91:16).

1 megjegyzés:

iri írta...

Mennyire igaz,az elso rabsag amibolaz Ur kivont az a halalfelelem volt.