vasárnap, június 07, 2009

Add át Istennek!

„Hagyd az Úrra utadat!” (Zsoltárok 37:5)

Egy napon egy kisgyerek egy értékes vázával játszott, de beleszorult a keze, és nem tudta kihúzni. Mielőtt emiatt eltörte volna a vázát, apja így szólt: „Nyugalom, fiam, csak nyisd ki a kezed, és húzd ki!” Mindenki megdöbbenésére a kis legény így szólt: „Nem lehet, mert akkor elejtem a pennymet.” Sokan pont olyanok vagyunk, mint ez a kisfiú; annyira lefoglal minket az, hogy ragaszkodunk valami csekély értékű dologhoz, hogy nem tudjuk elfogadni Isten ajánlatát! Engedd el! Hadd legyen Isten akarata szerint! Loretta P. Burns írja: „Ahogy a gyermekek könnyes arccal hozzák oda nekünk összetört játékaikat, hogy megjavítsuk, én is Istenhez hoztam összetört álmaimat, mert Ő a barátom. De ahelyett, hogy hagytam volna nyugodtan dolgozni, ott lődörögtem körülötte, és megpróbáltam segíteni neki a magam módján. Végül kitéptem őket a kezéből, és így kiáltottam: ’Hogy lehetsz ilyen lassú?’ ’Gyermekem’ – mondta Ő – ’Mit tehetnék… hisz el sem engedted őket’.” 

„Bízzál az Úrban, és tégy jót, akkor az országban lakhatsz, és biztonságban élhetsz. Gyönyörködj az Úrban, és megadja szíved kéréseit! Hagyd az Úrra utadat, bízzál benne, mert ő munkálkodik” (Zsoltárok 37:3-5). Ezek a szavak: „bízz”, „gyönyörködj” és „hagyd rá” jelentik számodra a kulcsot a sikerhez. Hagyj fel azzal, hogy egyedül próbálod kézben tartani az életedet! Tedd Isten kezébe, és hagyd Őt dolgozni! Őt nem félemlítik meg és nem is hozzák zavarba a körülményeid. Nézd csak meg az önéletrajzát! Komolyan gondolod, hogy a problémád túl nagy az Ő számára, vagy hogy a te segítséged nélkül nem boldogul? Rajta, add át Istennek, és figyeld, mi fog történni!

1 megjegyzés:

sat. írta...

hálást köszönöm.
Isten álgyon!