péntek, június 12, 2009

Az én 7 titkos dolgom...

Én csak most akadtam rá a játékra, igaz, hogy eddig nem nagyon volt időm olvasgatni sem, irogatni sem. Ma volt az évzárónk, és a gyerkőcök nagyon-nagyon aranyosak voltak. Nagyon fognak hiányozni!!!

Akkor lássuk azt a 7 dolgot:

1. Nagyon kevesen tudják rólam, hogy reggel ébredés után nem szoktam megszólalni, és ez az állapot eltart fél órát-1 órát, de van, hogy többet is.

2. Semmiféle hal vagy vízben élő étek nem menne le a torkomon a világ minden kincséért sem.

3. Nem hordok semmilyen piros dolgot. Nincs egyetlen ruhadarabom sem, ami piros, kivéve egy kendőcske, fehér mintával, amit ajándékba kaptam az egyik kedves uncsimtól (Püsök Adinától).

4. Évek óta fejfájással szenvedek és egyébb endokrinológiai problémákkal. Az endokrinológusom szerint egy tumor van az agyalapi mirigyben. A mágneses rezonancia nem mutatta ki, de az orvos szerint a tünetek erre utalnak. Nincs se kétségbeesés, sem félelem bennem. Az életem ideje Isten kezében van. Mostanában kevesebbszer fáj a fejem, és egyébb javulás is észlelhető.

5. Mindamellett, hogy jó tanuló voltam, az első 5-ben mindig benne voltam, IX. osztály végén románból pótvizsgáznom kellett. Szerencsétlenül indult nekem a lici, túl sok és nagy volt a változás, de hála az Úrnak, hogy velem volt, és örömmel mondom, hogy megtanultam románul.

6. Szeretem az érdekes és változatos dolgkat, ugyanakkor a biztonságos és megszokott dolgoktól nehezen válok meg. Hűséges típus vagyok, pl. hiába vagyok évek óta Váradon, mégis Margittára járok fogorvoshoz. Nem vagyok elég bátor az új dolgokhoz. Nem szeretek hivatalos szervekhez járni, valószínü, hogy ezért nem birtam még rá magam a söförsuli elkezdésére. Nem szeretek pénzügyekkel foglalkozni.

7. Kb. 2 éve egy román srác kikérte a barátságomat házasság céljából. De nem volt békességem addig, amig nemet nem mondtam. Többminden közrejátszott, ami miatt nem volt békességem. És nem bántam meg, hogy Isten vezetésére hallgattam. Még várom az Istentől rendelt IGAZIT. Ja, és én 4 gyerkőcöt szeretnék, persze ebben rugalmas vagyok. :)

Kb. ez lenne. Sokminden van még, de az már olyan titkos dolog, hogy ide nem írom ki. Lehet hogy vannak, akik ezeket már tudják rólam, de azt hiszem, hogy nagyon kevesen tudják ezeket. Gondolkoztam azon is, hogy a kudarcokat és úgymond szégyelnivalót írjam-e ki?! Úgy döntöttem, hogy megteszem, azért is, mert sokszor beszélgetve emberekkel, rájöttem, hogy úgy tekintenek rám, mint akinek sikeres és felhőtlen élete van. AMI VAGYOK ÉS AMI LEHETEK, ISTENNEK ÉRDEME!!!

6 megjegyzés:

iri írta...

Szep , nagyon tetszett,a 6.pontban otthon ereztem magam.

Budai Evódia írta...

az 1-es, az reám is érvényes, csak psszt! nem sokan tudják:P
Köszönöm, hogy jobban megismerhettelek.
És a piros holmikat hordom én helyetted:D

Maresz írta...

Köszi, hogy megosztottad velünk:)).

Kriszta írta...

ez volt eddig a legjobb:)
szeretem az őszinteségedet.

Márta-Zsófi írta...

Köszi, köszi ...szeretem a titkos dolgokat.

Gretta írta...

Sejtettem h valami van a dologban , de most már világos az a 7 pont.