kedd, október 27, 2009

Interjú a 10 bélpoklossal - jelenet a tiniknek a vasarnapi halaadó ünnepre


Aksza

Vajon mit válaszoltak volna? Ugyanazt a kérdést tettem volna fel 9 embernek. Nemrégen még mind leprások voltak: miért nem ment vissza Jézushoz, hogy köszönetet mondjon gyógyulásáért. Íme a vélt válaszok:

Jessica

1)      Tulajdonképpen nem vagyok én hálátlan természetű csak meg akartam mutatni a családomnak és az ismerőseimnek, hogy egészséges vagyok. Utána megköszöntem volna, de Jézus már tovább ment.

 

Krisztian

2)      Természetesen köszönetet akartam mondani Jézusnak, de csaknem megyek oda hozzá azzal a samaritánussal együtt, „hiszen én hívő izráelita vagyok”, és mielőtt sikerült valakit találnom, akit odaküldhetek hozzá, Jézus már tovább ment.

 

Kristóf

3)      Nem akartam pusztán üres szavakkal köszönetet mondani, hanem egy szép ajándékkal, de én szegény ember vagyok és semmit sem találtam, ami megfelelt volna.

 

Andi

4)      Tulajdonképpen én meg akartam köszönni Jézusnak. Mielőtt megmutattam magam a papoknak meggyógyultam, de nem tudtam, hogy mindig így lesz-e. Most, hogy már tudom, Jézus továbbment.

 

Mátyás

5)      Majdnem visszamentem én is a samaritánussal, hogy Jézusnak megköszönjem a gyógyulásomat, de akkor sok ember előtt kellett volna kimondanom, akik körülvették, hogy „leprás voltam és te meggyógyítottál”. Szégyelltem magam és nem mentem vissza.

 

Timi

6)      Tulajdonképpen köszönetet akartam mondani Jézusnak, de aztán eszembe jutott, hogy azért a sok jóért sem vár köszönetet, amit nagyon sok emberrel tesz, így én sem ragaszkodtam hozzá.

 

Viki

7)      Máskor nem vagyok én hálátlan, de a viszontlátás örömében egyszerűen megfeledkeztem róla, és amikor újra eszembe jutott Jézus már továbbment.

 

B. Márk

8)       A sok leprás közül Jézus biztosan azért gyógyított meg éppen engem is, mert nagyon rendes ember vagyok.

 

 

 

Áron

9)      Én igazán meg akartam néki köszönni, de a legtöbben nem mentek vissza hozzá és én mindig azt teszem, amit a többiek.

 

 

Aksza

A samaritánustól is megkérdeztem, miért köszönte meg. Így válaszolt:

 

Roli

Ha nem vennék levegőt, nem élnék. Nem tudtam volna anélkül, hazamenni, hogy ne mondjak köszönetet Jézusnak.

 

100. Zsoltár

 

Norbi

1 Hálaadó zsoltár. Ujjongjatok az ÚR előtt az egész földön!

M.Márk

2 Szolgáljatok az ÚRnak örömmel, vigadozva járuljatok színe elé!

Tábita

3 Tudjátok meg, hogy az ÚR az Isten! Ő alkotott minket, az övéi vagyunk: az ő népe és legelőjének nyája.

4 Menjetek be kapuin hálaénekkel, udvaraiba dicsérettel! Adjatok hálát neki, áldjátok nevét!

5 Mert jó az ÚR, örökké tart szeretete, és hűsége nemzedékről nemzedékre.

 

 

Nincsenek megjegyzések: